Att tala först och tänka sen.

När jag har ägnat mig en del åt att kärleksfullt håna min lillasyster har jag kommit att tänka på en lustig episod när hon kom hem från Karibien för ungefär en månad. Hon satt på sängen och var sådär äckligt brun vilket hon förstärkte på ett mycket listigt sätt genom att ha vita lakan. Hon berättade om vad hon varit med om och såg otroligt lycklig ut när hon tog sig på överarmen och sa:
- Och så fick jag gula febern. Alldeles gratis!

Vilka fina sjukhus de har på Trinidad. Gratis gula feberspruta till alla glada, lättlurade turister.

Kommentarer
Postat av: kar

check



(tänkte att du skulle veta vilka inlägg du kunde referera till i min närvaro...)

2009-11-30 @ 16:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0